Kyllä oli mukavaa herätä aamulla, kun maa oli valkoinen ja tulla kotiin, kun lumityöt oli tehty ;) Puhtaan vakoisella lumella on sitten uskomattoman rauhoittava vaikutus, toivotaan, ettei pimeys palaa takaisin. Joulunodotustunnelmaankin pääsee huomattavasti helpommin.

Mulla on turkoosi Sagittaria-huivi nyt "takkuvaiheessa" ja oon huomannut itsessäni aivan uuden piirteen: en viitsisi jättää mitään käsityötä kesken tai aloittaa rinnalle uutta työtä. Täytyy pyytää perheenjäseniä piilottamaan tuo huivitekele, että pääsen eteenpäin joululahjojen kanssa.

Käsityöklubimme pikkujoulussa vieraili myös "joulupukki" ja minun "joulukukkapaketista" paljastuikin tämmöinen ihanuus:

1088216.jpg


Lahja on minulle tosi mieluinen, koska jätin Kädentaidot -messuilla virolaiset villalangat ostamatta. Tuosta langasta tulee isona ehdottomasti Annen Revontuli-huivi. Värikin on minulle oikein mieluinen, joten kiitokset sinulle vielä kerran joulupukin apulainen, jos satut tätä lukemaan :)

Omalla rahalla ostin hahtuvakiekkoja virkattuja tumppuja varten:

1088266.jpg

...joten taidan tästä poistua kerimään lankaa ja etsimään sopivaa koukkua.