Kylläpäs säät vaihtelevat: edellisessä otsikossa oli jo "syksyn tuntua"... niin nyt saa pakoilla hellettä ;) Tykkään auringosta ja olen ollut jo aamulla ulkona neulomassa, mutta nyt alkoi aurinko aivan liikaa kuumottamaan. Olen siitä onnellisessa asemassa, että saan olla vielä tämän kuukauden vuorotteluvapaalla. Aamusta olen siis yrittänyt neuloa Calorimetryä:

800159.jpg

Nenän alla on ollut Puikkoterapian käännös, kiitos siitä Satu U:lle.
Ohjeessa ei ole vikaa, mutta mulla on puikolla vain 70 silmukkaa, enkä siten voi neuloa täysin ohjeen mukaan. Tähän työhön otin ensimmäistä kertaa käyttöön silmukkamerkit, jotka keväällä sain ostin Sipin kautta, ihanat keksinnöt, kuka sitten onkaan keksinyt.  Tuosta mun Calorimetrystä tulee varmaan joku omannäköiseni panta, mutta pääasia,  että valmistuu. 2o2n neuleen vaihdoin jo 1o1n neuleeksi paksun langan vuoksi.

Moni varmaan jo tunnistaa tuon alla olevan neulekirjan. Sisäinen SNY:ni sen minulle tilasi täältä ;D. Ja kehtaanko edes tunnustaa... oli elämäni ensimmäinen nettitilaus ;)

Perennapenkissä on tänä kesänä kukkinut aivan mahdottomasti ruusu- tai harmaamalva, kumpi mahtaakaan olla sen oikea nimi...

800256.jpg

Rankkasateet ovat sitä piiskanneet sinne tänne, mutta näyttävät kukkaset ovat säilyneet:

800262.jpg