Viime sunnuntaina täällä oli kaunis keväinen päivä ja pääsin jo puutarhaan haravoimaan. Pettymys olikin sitten melkoinen, kun maanantaiaamuna herättiin kylmään ja sateiseen säähän. Mulla ei ole mitään kivaa neuletta kesken, joten päätin kokeilla, osaanko vielä ommella ;) Aloittelin pienillä korjaustöillä ja huolittelin sitten urakalla sisustustyynyjen kankaita. Tänään ompelin kodinhoitohuoneeseen hiukan silmäniloa:

1450569.jpg

Verhokapasta jääneestä kankaanpalasta tein ompelukoneelle uuden päällisen (sisällä oleva muovinen on jo pahasti kellastunut 20 vuoden aikana) ja loppupaloista korin sisään uuden vuoren. Mulla on samasta kankaasta myös pyykkipoikapussi ;)
Kangas on violettivalkoista pikkuruutua, jos se ei kuvasta käy ilmi ;) Mä oon aina tykännyt väriteemasta sisustuksessa. Värit saavat vaihtua huoneesta toiseen, mutta samassa tilassa pitää olla väriharmoniaa. Joskus olen ostanut oikean värisiä shampoopullojakin, mutta en enää, nykyään shampoon laadulla on suurempi merkitys ;)