Huomaatteko,  Kitten Mohairit vaihtavat väriä parissa päivässä:
232630.jpg
Kyllä linnut on nyt ihmeissään ;)

Joskus sitä kerta kaikkiaan ei osaa päättää, mitä haluaa. Sunnuntai-iltana jatkoin kaappien järjestelyä ja harmikseni huomasin, että mulla on jo kaksi melko uutta terra-oranssin väristä talvista neuletta kaapissa. Ja olen neulonut ne viime syksynä (muistikin vielä pätkii).  Niinpä sitten kävin eilen vaihtamassa nuo langat. Enää puuttuu päätös mallista.

Aloitin myös neulomaan sitä kauhistelemastani Modan tilaajalle kylkiäisenä annettua Vegas-lankaa yhdessä mustan seiskaveikan kanssa. En osaa päättää, tykkäänkö sittenkin siitä langasta jotenkin ?!

Pinkit sukat eivät edisty, kun en tiedä, neulonko sukkaosaan reikiä vai en. 232638.jpg

Päätin jokin aika sitten, etten hetkeen hanki lisää lankaa ennen kuin osa on muuttunut valmiiksi neuleeksi. Lisälangoilla tarkoitan isompaa lankamäärää samaa lankaa. Yksi tai kaksi tarpeellista lankavyyhtiä pitää ostaa silloin, kun niitä tarvitaan. Hain kuitenkin tänään villatakkilangat siitä tarjouksessa olevasta ruskeasta Rustikasta. Lanka on edullista, mutta kertyihän siitäkin hintaa 9 x 2,85 e. Villatakin mallin olen muuttanut sitten edellisen postauksen ;)

Ihmeesti oon saanut aikaa kulumaan näiden lanka- ja neulejuttujen kanssa touhutessani.  Oon kyllä tosi nuhainen, joten päässä taitaa olla jotakin ylimääräistä, joka tekee minut nyt tälläiseksi. Mutta eikö tämä tästä...