Taikajakun neulominen on jäänyt tosi vähälle. Aika on mennyt tämän blogin kanssa ja muiden neuleblogeja lukiessa. Samalla olen virkannut jonkin verran lisää "koekukkia":

58824.jpg

Kukan ohjeen olen jostakin poiminut, mutta en millään muista mistä. Ensimmäiset kukat olen virkannut joskus viime joulun aikoihin. Ohje on siis jo "muistissa". Jos joku tunnistaa, mistä ohje on peräisin, niin olisin kiitollinen tiedosta. Isoimmat kukat olen tehnyt Teddystä, viininpunaiset Ainosta, harmaat 7 Veljestä ja pienet punaiset Woolista. Kuvan vasemmassa yläkulmassa on äitini virkkaamat isoäidin neliöt, jotka on tehty yli 30 vuotta sitten. Neliöillä on paljon tunnearvoa ja olenkin miettinyt, mihin ne yhdistäisin. Ehkä shaalissa ne olisivat arvokkaimmassa paikassa.

58828.jpg

Nämä värikkäät kukat olen virkannut Maxi-langasta. Itselleni en noin värikästä vyötä tee (ehkä joku nuorempi voisi tykästyä), kunhan tässä leikittelen ajatuksella....Virkkasin äsken myös yhden kukan Samos langasta: kukan kooksi tuli 6 cm. Odottelen mielenkiinnolla huomista ensimmäistä osallistumistani Seinäjoen seudun kuukausittaiseen neuletapaamiseen...