Poika kotiutui viime perjantaina Kainuun Prikaatista ja sai lahjaksi mm. villasukat:

1195546.jpg


Ja millaiset villasukat...Suomen 90-vuotisen itsenäisyyden kunniaksi puhtaasta suomalaisesta villasta käsin kudotut sinivalkoiset sukat!!!

Sukassa merkintä Suovaaran maa- ja kotitalousseura, sarjano: 00163, valmistaja Kainuun Nuotta ry ja kiitokset Suomussalmen kunnalle.

1195577.jpg

Miehet katsoivat kyllä toisiaan vähän pitkään, kun mä olin aivan haltioissani noista villasukista, mutta mä luulen, että te kaikki täällä vierailevat ymmärrätte mun tunnepurkauksen ;) Ja jos vielä miettii sanoja, joita sukkiin voi liittää: Suomen itsenäisyys, poika, äiti, käsin kudottu, puhdas suomalainen villa, sininen ja valkoinen jne.

Poika haluaisi ottaa sukat käyttöön, mutta mä en tiedä, annanko lupaa ;)