Mä oon varmaan tulossa sairaaksi.... eilen oli Kyläkaupassa Novitan Samos tarjouksessa 1,20 e ja mä vaan kävelin niitten ohi ;)

Jos nyt totta puhutaan, niin mä en voi ostaa ainuttakaan puuvilla/kesälankaa ennen kuin viime vuotiset on neulottu.

 Lämpimän kevätpäivän innoittamana raijasin pihakeinun ulos, hain pingviinituutteja ja kaivoin kesälangat varastosta:

470006.jpg

Huomaattehan mun uudet pinkit puikot, tilasin ne Menitasta Tarjuskan antaman vinkin perusteella. Eri asia sitten on, voiko niillä bambupuikkoihin tottunut neuloa, kun muovia ovat.

Lumet alkavat täälläkin pikku hiljaa sulaa ja tulppaaninalut pilkistävät mullasta:

470024.jpg

Maltan tuskin odottaa... istutin viime syksynä etupihan rinteeseen 110 pinkkiä ja keltaista tulpaanin sipulia. Nään sieluni silmin niiden loistavan auringon paisteessa :) Voi, miten sitä on selvinnytkään pimeästä talvesta...