Mä oon ollut ahkera...

1376047.jpg

...juomaan kahvia ;D

Ei vaiskaan, pakko kait tässä on tunnustaa, etten ole säästänyt ainuttakaan kahvipussia enkä myöskään ommellut noita kauniita koreja ;) Kierrätys ei ole tuttua muualla kuin keittiössä ja sielläkin se on vielä pienimuotoista. Toki lastenvaatteita,  urheiluvälineitä ja perennojen taimia ollaan suvussa laitettu kiertämään.

Sain tuon sinisen korin lahjaksi ja ihastuin aivan mahdottomasti sen muotoon, tukevuuteen ja kokoon. Näitä kahvipussikoreja on toki ollut jo monta vuotta, mutta minä huomasin ne vasta nyt. Tilasin ruskeat Kultakatriinat sillä ajatuksella, että ovat kivoja lahjoja käsitöitä arvostaville ystävilleni. Pääsiäinen on tulossa ja silloin voi jopa innostua kyläilemään.

1376086.jpg

Ulkona korin ja kameran kanssa hypellessäni panin merkille, että nyt olis juuri oikea aika leikata omenapuita. Järkyttävää, miten nopeasti vuodet kuluu, viime vuonna näihin aikoihin olin ensimmäisellä vuorotteluvapaakuukaudellani ja nyt olen ollut jo runsaat puoli vuotta työssä. Tässä kuussa myös blogini täyttää 2 vuotta.

Rose-bolero on reunavirkkauksia vaille valmis, josko saisin sen viikonlopun aikana valmiiksi. Pääsiäisenä pitää olla rahkapullia, vaikka perheen miehet eivät niistä tykkääkään, joten leivon niitä ihan vaan itselleni.