...maaliskuun ensimmäinen päivä! Monet hamsterit suuntaavat varmaan tänään innokkaina lankakauppoihin hypistelemään kevään uutuuslankoja. Minä taas olen viettänyt tämän aamupäivän istuen ja ihmetellen "miltä tuntuu olla ekaa päivää vuorotteluvapaalla" Sanotaan, ettei nyt oikein vielä miltään erityiseltä ;)

Oli kyllä mukavaa aamulla herätä, kun uusi Moda oli selaamatta eikä tarvinnut lähteä minnekään.  Lehdessä olikin monia malleja, jotka haluaisin toteuttaa itselleni. Tykkäänkin ehdottomasti eniten neuleista (puseroista, topeista, boleroista jne.) ja tietysti laukuista ja nyt olen vielä täysin hurahtanut noihin hellyyttäviin Apupupuihin. Vai mitä sanotte tästä kuvasta?... eihän siitä voi muuta kuin hyvälle mielelle tulla :) Apupupuprojekti kestää ainakin tämän vuoden loppuun ja itselläni tulee varmaan aina olemaan yksi pupu tekeillä. Jokaista valmistunutta en aio erikseen tänne kuvata, mutta jos sitten myöhemmin ottaisin Ailin tapaan ryhmäkuvan.

Kävin aamulla Modan uudella nettisivuilla: minua häiritsee sekava ulkonäkö ja vilkkuvat mainokset, mutta kiva kuitenkin, että avasivat.

Laitan tähän loppuun uuden Modan ihquimmat mallit:

Number one
421630.jpg

Number two
421648.jpg

Ja nyt pienille päivätorkuille... mä vähä ny trossaan ;)