Mulla on nyt uusi kamera: paljon pienempi ja monimutkaisempi kuin vanha, mutta sillä pitäisi saada tarkempia lähikuvia kukista ja ötököistä. 

Otin pari harjoittelukuvaa:
200005.jpg
Muutama kääpiöauringonkukka on itänyt kuivasta kesästä huolimatta, mutta kukkivat vasta nyt.

Uskomatonta, mutta totta: tämä riippubelargonia on kukkinut koko kesän näin upeasti, eikä loppua ole näkyvissä. Taidan sittenkin tykätä amppelikukista ;)
200007.jpg

Samaan aikaan takapihan värivaahtera loistaa ruskan väreissä:
200015.jpg

Ja minä sen juurella uudessa ruskahuivissani ;)
200010.jpg
Ulkokuvassa värit näyttävät ihmeellisiltä ja itse huivikin karvakasalta.  Huivi on se superhelppo kolmiohuivi, jossa neulotaan aina oikeaa isoilla puikoilla. Alkuun luodaan 3 silmukkaa, ja joka kierroksen alussa lisätään yksi silmukka reunasilmukan jälkeen ja näin jatketaan kunnes huivi on halutun kokoinen. Tässä huivissa Hjertegarn:n Up 21 langan (kolme 100g:n kerää 100% polyamidia) pitäisi olla pääosassa. Lanka oli herätäostos (sävyn vuoksi) KIP-päivän huumassa. No, on nyt neulottu alustavasti huivin muotoon, mutta jää todennäköisesti käyttämättä. Ei ole oikein mun tyylinen, enkä oikeastaan tykkää tekokuiduistakaan. Tätä kirjoittaessani tulikin mieleen, että langasta voisi saadakin kivat sohvatyynyt.

Hauskaa tämän huivin kuvaaminen on kuitenkin ollut (miehen mielestä olen melkein yhtä upea kuin Irene Usvatsalo 80-luvulla). Huomaattehan mun uudet helmet ? ;D
200073.jpg